Another Way is een stichting zonder winstoogmerk. De middelen waarmee wij vrouwen die zijn vastgelopen helpen komen uit sponsorbijdragen in de vorm donaties op de rekening van de stichting of een percentage afstaan van eventuele boek of productverkoop. Maar het kan ook een bijdrage in middelen zijn. Zoals het beschikbaar stellen van locaties, catering, producten en diensten. Om zoveel mogelijk vrouwen te kunnen helpen en meer voor ze te betekenen, zijn we altijd op zoek naar nieuwe sponsors. Wil jij partner van Another way worden? Laat het ons weten.

5 redenen om je aan Another Way te verbinden

• 1

Samen met Another Way help je vrouwen die door een scheiding, werkloosheid, rouw, familieomstandigheden of emigratie zijn vastgelopen.

• 2

Je maakt mogelijk dat vrouwen een powertraject kunnen volgen van 6 maanden, met 7 workshops, individuele begeleiding krijgen en als afsluiting een hair of beauty metamorfose krijgen.

• 3

Je steunt vrouwen zoals Maames Joses. In 2008 heeft zij met haar dochter in een opvang tehuis gezeten voor huiselijk geweld. Ze gaf niet op en stond in 2012 in de finale van de Voice. Een mooie inspiratiebron voor vele Powervrouwen in een dip.

• 4

Je wordt vernoemd op de website, in PR uitingen en de documentaire over het powertraject. De documentaire zal er voor zorgen dat andere Powervrouwen in een dip hierdoor ook in beweging durven komen en nog meer vrouwen elkaar gaan helpen.

• 5

Gewoon omdat je super enthousiast bent en met ons de wereld een stukje mooier wil maken. Daarnaast weten we heel goed, dat ook al ben je enorm van toegevoegde waarde, je middelen nodig hebt om verder te komen.

Vriend worden

Wil jij ons helpen door een geldbedrag te doneren? Stort je bedrage op rekeningnummer: NL07RABO0180758071 op naam van Stichting Another Way. Je kunt ook vriend worden van Another Way, dan doneer je jaarlijks automatisch 25 euro. Vul onderstaand formulier in, dan maken wij het in orde.

Mail ons