Another Way

Another Way is een stichting voor vrouwen in Nederland die door een scheiding, werkloosheid, rouw, familieomstandigheden of emigratie zijn vastgelopen. Vrouwen die wel wat in hun mars hebben, maar door de omstandigheden zijn vastgelopen. ‘Vrouwen die wel een stap willen maken, maar niet weten hoe. Daar hulp bij kunnen gebruiken, alleen niet de financiële middelen ervoor hebben*.

We helpen ze door het organiseren van een persoonlijk Power traject. De vrouwen krijgen kosteloos training en coaching op gebied van persoonlijk leiderschap, talentontwikkeling, communicatie in relaties, financiën, voeding, mindfulness en uiterlijk. Ze gaan een traject in waardoor ze weer in hun kracht komen. Ze hun talenten weer volledig kunnen gebruiken en daarmee anderen kunnen helpen. Zo maken we met elkaar de wereld een stukje mooier!

* Het traject kan ook gevolgd worden door vrouwen die in de doelgroep vallen, maar wel de financiële middelen hebben. Zij kunnen deelnemen door een eigen bijdrage per workshop te betalen.

De start

De stichting werd 8 maart 2016 gelanceerd, op internationale vrouwendag. In 2016, 2017 en 2018 zijn de eerste trajecten succesvol verlopen. De kickoff van het vierde traject start in september 2019 en loopt tot eind december 2019.

‘Ik leer je vliegen en jij geeft mij vleugels’