Nieuw traject van start in het eerste kwartaal van 2020!

Another Way is een stichting voor vrouwen in Nederland die door een scheiding, werkloosheid, rouw, familieomstandigheden of emigratie zijn vastgelopen. De stichting geeft ze in een periode van hun leven dat ze minder in zichzelf geloven een steuntje in de rug.

Power traject 2020

Jaarlijks organiseert Another Way een persoonlijk Power traject. Vrouwen die in de doelgroep vallen mogen kosteloos deelnemen aan een reeks trainingen op gebied van persoonlijke ontwikkeling, talentontwikkeling, communicatie in relaties, financiën, voeding en uiterlijk. Het doel is dat de vrouwen weer in hun kracht komen. Ze hun talenten volledig kunnen gebruiken en weer andere vrouwen kunnen helpen.

Inmiddels hebben drie groepen het traject doorlopen. In 2020 start er weer een nieuwe groep. Aanmelden is vanaf nu mogelijk op de website.

Wil je een indruk krijgen van het Powertraject? Bekijk de documentaire van de eerste groep:

De Stichting steunen

Het traject wordt mogelijk gemaakt door donaties in geld/ middelen en vrijwilligers. Om verder invulling te geven aan het traject zoekt Another Way ook dit jaar weer vrijwilligers en sponsors. Professionals die willen bijdrage door een workshop of persoonlijke coaching te geven. En sponsors die middelen beschikbaar stellen, zoals een locatie, catering, PR, producten of diensten. Ook een gelddonatie is meer dan welkom. Dit kan o.a. door ‘vriend’ te worden van Another Way, met een jaarlijkse bijdrage van 25 euro.

Vriend worden? Vul het formulier in, dan maken we het in orde!

Vrouwen die in aanmerking willen komen voor het traject in 2020 kunnen zich hieronder aanmelden. Ken je of ben je iemand die dit traject hard kan gebruiken, aarzel niet en geef haar/je op!

AANMELDEN

0 antwoorden