Update voor de vrienden van Another Way

Another Way heeft gelukkig veel vrienden, sponsors en donateurs! Zonder hen was het aanbieden van een Powertraject niet mogelijk geweest. Daarom hoog tijd voor een update: hoe is het de stichting verder vergaan na de veiling vorig jaar mei.

Powertraject 2016
Inmiddels is het eerste Powertraject al weer even afgerond. Het traject pakte boven verwachting uit. De 15 dames hebben 6 maanden lang workshops en persoonlijke coaching gekregen. De onderwerpen waar de dames mee aan de slag gingen waren: Persoonlijke ontwikkeling, Talentontwikkeling, Communiceren in relaties, Financiën, Voeding en Uiterlijke presentatie/ styling. Als afsluiting ondergingen ze allemaal een geweldige metamorfose, verzorgd door Rob Peetoom Hair + Beauty.

We willen de sponsoren alsnog van harte bedanken voor het ter beschikking stellen van locaties, metamorfose, fotografie, film, muziek, servies, bestek en andere diensten. Ook de donateurs zijn we dankbaar voor het opgehaalde geld, waarmee we reiskosten, lunch, drankjes, boodschappen en schrijfwaren konden vergoeden. De workshops en coaching worden door de trainers ook kosteloos gegeven, daarmee zijn we uiteraard ook ontzettend blij.

Het eerste traject is vastgelegd op film. De documentaire is te zien op onze website>>. We hebben hier vele mooie reacties op gekregen. Hij is ook fantastisch geworden.

Maar nog belangrijker is uiteraard dat de deelnemende vrouwen echt iets aan het traject hebben gehad. Een dame is na lange tijd weer gaan schilderen en geeft zelfs exposities. Iemand heeft haar huwelijk weer in goede banen kunnen leiden. Drie hebben een geweldige baan gevonden. En veel van de vrouwen zitten weer beter hun vel. Heerlijke berichten, hier doen we het voor!

Powertraject 2017
Juni dit jaar is het tweede Powertraject van start gegaan. Met een nieuwe groep vrouwen die door scheiding, ziekte, ontslag, werkloosheid in een sociaal economische achterstandssituatie zijn geraakt. De verhalen zijn wederom schrijnend. We zijn dan ook blij dat we van de opgehaalde gelden ook het tweede traject kunnen financieren. Ook de sponsors en trainers doen weer mee. In een woord GEWELDIG.

‘Ik leer je vliegen, jij geeft mij vleugels’

Vrienden van Another Way
Draag jij ook Another Way een warm hart toe? Word ‘Vrienden van Another Way’ en draag automatisch jaarlijks een bedrag van 25 euro bij. Geef je hieronder per e-mail op, dan maken wij het in orde.

JA, IK WORD VRIENDEN VAN ANOTHER WAY!

0 antwoorden

Meepraten?