Opbrengst Benefietlunch overtreft verwachting

Another Way helpt Powervrouwen in een dip die door omstandigheden in een sociaal economische achterstand of isolement zijn gekomen. Deze vrouwen krijgen een gratis Power traject aangeboden. Gedurende een half jaar volgen ze 6 workshopdagen dat ze een steuntje in de rug geeft en weer vooruit helpt. Het traject sluit af met een metamorfose bij Rob Peetoom in Rotterdam!

Om het Powertraject mogelijk te maken is geld nodig. Daarom organiseerde Another Way onlangs een benefietlunch bij het Kasteel van Rhoon. Een heerlijke lunch met wijnarrangement. Er was ook een veiling waarvan de opbrengst geheel naar de stichting gaat. Voor de veiling kon je een dienst of product aanbieden, dat per opbod werd verkocht. De aangeboden veilingitems waren verrassend:  een sessie met een personal trainer, het ontwerpen van een logo, een business coachingstraject, persoonlijke coaching sessie met paarden, een dag een privé chauffeur tot je beschikking, gelnagels, schoonheidsbehandeling, boeken, een schilderij en zelfs een bedrijfsuitje voor 10 personen ‘Rotterdam Kris Kras’.

De veiling was een groot succes! Er is maar liefst 4080 euro opgehaald.

Daar zijn we ontzettend blij mee, want we weten dat er zoveel goede doelen zijn. En dat alles steunen niet gaat. Echter deze vrouwen hebben ons hard nodig. Het zijn vrouwen in onze directe omgeving, die niet meer weten hoe ze de eindjes aan elkaar moeten knopen of hoe ze verder moeten. Vrouwen die zijn mishandeld. Of na een mooie carrière ineens ontslagen worden en met geen mogelijkheid aan een baan komen. Soms zelfs hun recht op bijstand verliezen. Vrouwen waarbij door een scheiding alles vastloopt. Of onverwachts ziek worden en hun werk of bedrijf noodgedwongen moeten stopzetten. Vrouwen die gekozen hebben om niet te werken en voor de kinderen te zorgen, waarvan de partner opeens ernstig ziek wordt of overlijdt. Schrijnende situaties.

Dankzij de donaties en de aangeboden vrijwilligershulp kunnen 15 vrouwen gratis deelnemen aan het Powertraject dat start op 3 juni!

0 antwoorden

Meepraten?